What´s the fucking word!

hehe, har snackat engelska hela jäkla dagen och det har varit roligt;)
Rafael var i stallet och hjälpte till och det var trevligt trotts att man inte hittade orden..... men vad trött jag är.......
alltså sex dagar i rad nu, hehe men jag har ju många kvar, humm

Men men, jag sitter och kikar på ljudböcker, det är svårare att ha det när man är bland människor och måste vara social, men men jag ska sitta här och kika en stund och sedan ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv..... hmm, alltså det har inte häst så mycket idag, igår åt jag och erik smörgåstorta och jag har ätit upp det sista idag ;)

men men pusss

Kommentarer
Nathalie säger:

Hum...hande nagot skumt nar jag forsokte skicka en kommentar...far val skriva om allt :-)

Hur som helst:

Haha eller hur ar det svart att prata i borjan. Dessutom later allt sa bra i huvudet men nar det kommer ut later det inte ens halften sa bra :-P Men det blir battre med tiden! Kul att du har nagon att ova pa i alla fall!

Puss och kram

2009-03-29 | 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback