trött, väääldigt trött

jaha så har jag jobbat onsdagen också, har jobbat med syrran idag och har flamsat en del, hrmm men det var ok, och vi hade att göra hela dagen. Efter det så fikade vi och sedan klippte vi svansar och manar och borstade lite.....

Sen kom jag hem efter att ha handlat lite smått och gott, det är sååå jäkla keligt! men ett måste(synd)
Sedan körde jag erik till snärsbo där han hämtade stefans bil. Jag åkte hem och plockade in varorna sedan så läste jag lite(sååå jäkla svårt att lägga ifrån sig!) men men

sedan var det hästarna, dom mådde bra och pappa var nere tillochmed, men antgaligen bara för att prata med erik om stundande bilköp ;) men det var ju nice.

Jaha sedan städade vi lite(det var skönt) och jag och erik åt kvällsmat med jörgen, sedan började okända.
-det var så där idag men jag missar ju nästa gång;( huhu men det får vara så det blir, jag ska se om jag kan titta på reprisen, känns lite surt att missa avsnitt nu när jag följt allt ;)

men nu ska jag hämta min handuk, sedan ska jag ducha och sedan ska jag besöka sänglandet ;) hoppas bara jag kan ta mig till rummet för jag är handikappad för ryggen har låst sig, suck
men jag överlever, bara jygga och erik slutar mobba mig ;)

puss

Kommentarer
Nathalie säger:

Hur myscket har du kvar av boken nu da?

Du far skalla lite pa herrarna fran mig! :-P

Skickar lite mental healingsenergi eller nagot sadant dar flum ;-)

Puss

2009-03-12 | 03:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback