Torsdag(firmafest) fredag!

Ja som alla vet firade jag och erik fem år i torsdags, allstå igår, dte var trevligt, hade köpt en jacka till honom och jag fick 10 underbara rosor(styckplockade) väääldigt fina och underbara..... Sedan slängde jag mig i duchen och åkte sedan till svenljunga igen för att äta lite mat med mina jobbarkompisar, det var gätte trevligt och jag stannade vääldigt länge, till 12.... suck
fick deklaritionen(stavas hur)?? och får betala i år igen, var är det med detta systemeet gentligen, jag blir sååå jäkla trött och ledsen, var ska jag göra åt det(att ha flera jobb suger!) men men, svebljunga komun är skit!! ska ringa och skälla ut dom på noter!

fredag och små skönt hela dagen, kroka gick bra och allt var lugnt, var trött men inte såå fraligt, konstigt nog när jag bara sov 6 timmar men det ska bli skönt att somna nu, köpte smörgåstårta till mig coh erik och jygga kom senare och åt lite med ;9 mysigt så. jaja håller på att ladda ned några ljudböcker(grottbjörnens folk) hela serien, ska se om jag ska ta harry potter ochså. Kan vara roligt att uppdatera den historian och alla karaktärer i den;) hehe Twilight finns ochså ;) hmm det finns en del , emn jag kan ju lika med läsa den, men det kasnke är bättre när man är sugen på att läsa men jobbar hela dagarna, hmm hursom så har jag köpt en ny mp3, haha på 2gb;) den är alldeles smal och modern;) tacka vet jag dom gammla runda hehe men dialect i svenljunga hade bara en att väja påvilket var bra ochd en kostade 400 kr vilket är ett bra pris, jag får platts med tillräkligt ändå, vem behöver en värsting mp3;)
hehe

jaha, men nu ska jag nog snart dra mig till sänglandet och drömma söta drömmar;) hehe

over and out

Kommentarer
Tarja säger:

Hehehe,,, så du ska ge ljudboklen en chans ändå? Good for you girl.

Grattis på eran 5 årsdag.

Men jag hade tänkt köpa en mp3 till dig på din födelsedag... vad i h*lvete ska jag köpa nu???

2009-03-28 | 15:33:47
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Sa det var en helt okej arsdag da?

Taskigt med deklarationen - att behova betala suger verkligen! Sjalv lamnar jag ju deklarerandet till pappa i ar - far val hora hur det gar :-)

Kul att du kopt en ny MP3 - man kan fa ratt bra grejer for inte sa mycket nu for tiden. Haha det dar men ljudbocker ar lite trixit...allt hanger pa om upplasaren ar bra eller inte - men det ar skont ombyte mot radion, aven om det ar mycket trevligare att lasa bockerna sjalv :-)

Puss

2009-03-29 | 10:49:58
SecondhandTorget - Din secondhandbutik nätet! säger:

Har du gamla kläder eller andra saker du vill bli av med?



I så fall ska du besöka SecondhandTorget.blogg.se, där erbjuder vi alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben, rummet, lägenhet, garaget!



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla saker som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd. För kan man fynda så är det på SecondhandTorget.



Kika under kategorin Annonserings information där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

http://secondhandtorget.blogg.se



2009-03-29 | 10:59:55
Bloggadress: http://secondhandtorget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback