Tack så mycket;)

Jag är så glad att alla tycker min drake är fin ;) jag känner mig stolt ;) hihi

Övrigt har jag inte gjort så mycket, har läst ut sista delen av twilight nu ;( den var sååååå jäkla bra men varför varfööööör måste den ta slut, huhu men jag får kämpa på. jag har en till, alltså en engelsk, kanske ska jag låna en av debbis böcker, dom värkade bra ;) hihi lite snuskiga ;) men det är man ju van vid igentligen ;) hhahahah

Jag var hos hästarna och nej, har inte ridit denna helgen heller, jag undrar vad det är för fel på mig, jag måste verkligen ta tag i mig själv, men jag har igentligen bara njutit av helgen och tagit det lugnt för jag vet att imorgon så är det liksom jobb igen och det kommer bli små stressigt och lite farande för jag får äntligen hästar i stallet och det känns skit roligt;)

men men det är ju ljust på dagarna när jag kommer hem, och man hinner nog med en tur innan det mörknar helt och hållet eller? jaja

till löning nästa månad ska jag köpa några sookie böcker, jag saknar dom och vill läsa om dom, och så sa jag läsa harry potter för jag har verkligen nada koll på dom böckerna nu för tiden känner jag;) såå jag har att göra om jag vill,

saknar dig nathalie, blir liksom desperat efter att ha nått att göra när du inte är här;)

over and out

Kommentarer
Tarja säger:

Vi får ingå en pakt du och jag... vi MÅSTE komma ut röra på fläsket på våra fyrbenta. Men jag kommer låta som en gammal tant,,, med mina kramper. hehehe

2009-03-15 | 20:18:43
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback