Steve Jablonsky is the shitt

för tillfället iallafall, hans musik lär ligga tryggt i dom låtar jag lyssnar på dagligen iallafall ;) ska se om jag kan lägga ut en länk till hans musik, hmm får lura på det.

var hos hästarna, ryggen är bättre Btw och vi ska hämta spån idag så tur är väll det va? jaha, tänkte jag skulle vart duktig och lastat ut spånen men jag var så hungrig så jag tar dte innan vi åker, bäst så.

Zack har ändring på medicinen nu, han tar en tablett varannan dag nu, jag är lite orolig för honom för han är så svullen kring magen, hur fungerar det igentligen? han har ju knappt några muskler på kroppen så igentligen måste han förbränna fettet väldigt dåligt?? så han får en stor buk istället? han sköter ju sina behov och är pigg? suck problem hund ;) jaha men nu ska jag se hur jag kan lägga in musik på min sida då ;)

over and out så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback