Slöjd detaljer!!!!

ja idag kom paketet, erik har så snällt hämtat ut det och jag kan leka lite sedan ;) kan börja med kroppen på min drake även prov gjuta huvudet;) kuligt, just nu eller snart ska jag till hästarna, gå eller fyrhjuling?? hehe

jag tittade lite mer på slöjd detaljer och jag har beställt lite till( men säg inget till erik) haha
kunde liksom inte låta bli, men det blir så fint så ;) hoppas det kommer snart ;)

jaha, hästarna var det, undra hur blöta dom e, med tanke på att det duggat här hela dagen ;) ja du igår snö idag regn(svensk vinter) haha som det ska vara,,,,,,, ingen sol och 2+

jaha, men vi träffas på ikväll ;) snart kommer jag börja jobba och då får ni bara uppdatering på kvällarna ;) huhu

men det ska bli skönt att slippa gå hemma och lata sig ;)

Kommentarer
Tarja säger:

VAd jobbigt när du börjar jobba och bara kommer uppdatera på kvällarna. Vad ska de fram mot nu??? hehehe

2009-03-03 | 19:39:07
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Haha tror du inte han kommer marka det anda? :-)

Hoppas du lagger upp bilder om du gor nagot fint!

Puss

2009-03-04 | 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback