Sant, gustav är mongo!

jag tror det är ända förklaringen på den katten, lol han ligger på rygg i soffan nu. hehe gisses.
Jaha idag var jag uppe vid halv sju och sprang för jag skulle boka tid till besiktningen. KL 12.35 ska jag vara i borås, och då akn jag liksom passa på att se mig om efter annat, kanske en tripp till hööks;)

jaha jag gick och lade mig sedan när erik åkte och somnade så där skönt och varmt. vaknade sedan vid 9 att hunden ville ut, hämtade ved, ryggen är stel idag, jag hoppas det blir bättre för så ont som jag hade i onsdags och igår. gisses.
jag får se om jag åker och simmar idag. skulle sträcka ut ryggen lite. men men

har gjort mig iårdning för borås och sitter och väntar på att tiden ska gå lite, ska ändra om en av mina noveller idag, kom på ett bättre slut igår. hehe

men men Fredag är det idag, och jag har valt att vara hemma i helgen för att vila ryggen, sedan sätter jag igång och jobbar på måndag ;) hoppas hoppas ryggen e bättre annars får den visa vad den tål ;) hehe puss

Kommentarer
Tarja säger:

När lägger du ut någon novell på bloggen???

2009-03-06 | 14:04:57
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
jessica säger:

Ha en bra dag idag :) kika gärna in på min blogg och läs om vad jag har att bjuda på :)

2009-03-06 | 14:19:27
Bloggadress: http://sajofuckinara.blogg.se/
jessica säger:

Jag tillverkar gärna bokstäverna åt dej :)

kram

2009-03-06 | 15:25:22
Bloggadress: http://sajofuckinara.blogg.se/
Nathalie säger:

Hej gumman! Det ar bra att du ar radd om ryggen - ra om diig sjalv nu!

Puss

2009-03-07 | 07:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback