Så har jag hämtat spån ;)

jag ska säga till er alla att det är absolut inget roligt, man får spån i ögonen, öronen, munnen och näsan, sedan letar den sig in på kroppen även fast man har kläder som man täppt åt, morrrrrrr men det är liksom skönt att den äntligen är hämtat, då klarar vi oss typ två veckor till ;) super bra

annars när jag kom hem små fuktig och spånig såg jag en älg på hygget gämte hyresvärdens hus, det är andra älgen jag ser på kort tid och det är fantasiska djur, stor. verkligen skogens konung. detta var nog ingen tjur men skulle tippa på ko eller kviga ;)

jaha, men nu kokar mitt te vatten ;) måste handla Btw, får se om jag gör det till onsdages nöjje ;(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback