ryggen ger sig inte

ont i ryggen som F.a.n, det ända som tröstar mig är erik och hans goda händer ;) hihi
men men, min efter middag såg ut så här, lyssna på musik, elda käka mat, lyssna på musik osv och lyssnat på musik igen, måste ge Steve Jablonsky(stavas det så) hehe hursom så har han gjort musiken till transformers, laddade hem det albumet innan och det är fucking Greate! jag ryser hela tiden, underbart. Läste om honom och han har gjort musiken till the island och även haft ett finger i pirates of carabien. Även spirit, pearl harbor, armageddon. Han har alltså jobbat med den berömde Zimmer ett antal gånger om jag fått det hela rätt. hihi hans musik påminner mycket om Zimmer. Underbart ;)

jaha hursom så ska jag ducha nu, sen ska jag ta en tur till drömlandet ;)

pusssss och god natt

Kommentarer
Tarja säger:

tack för stödet. Nej, hon är inte alltid sådan. Men eftermiddagen har hon vart extrem! Men hon behöver kanske komma till dagis och leka av sig lite,,,

2009-03-02 | 20:25:41
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Hum hum Steve Jablonsky sager du... Far ta och kolla upp honom!

Hoppas du har det bra dar hemma - var forsiktig med den dar ryggen nu!

Kram

2009-03-03 | 03:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback