onsdag, borås , okända

jaaa jobbet tog lite tid idag, kom till kroka tidigare men kom inte därifrån förän tio i fem, vilket kändes lite tröttsamt, men jag kund ekommit därifrån tiidgare om jag bara fått byta om ifrde, men dte är som det är .....
Jonas och tommy kom och lämnade en unghäst som var sjuk, mer hästar kommer och b stallet ligger ännu mer avlägset, det känns stressigt eftersom jag vet att dom hamnar efter där. hmm

annars var jag i borås, kikade på lite kläder och köpte en present till erik,han får den på fredag tänkte jag. hursom är jag skit trött och ska snart sova, kunde knappt konsentrera mig på okända och nu går ögonen i kors. hej då. sov gott
over and good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback