Okända

Det var sådär idag, man har ju liksom sitt favorit medium Terry evans ;) han är skit bra ;)

Adam och jörgen var här, jögga hade revben och potatissallad med sig(gottit) hehe

Tarja så klart om allt ;) omkring dig(hehe) och mig(hihi) tro inget konstigt nu ;) men jag får se om vi kan klämma in en fika i helgen ;) jag ska nog sjukskriva mig för jag har sååå jävla ont i ryggen ;/ jag får se hur jag sak göra, det suger verkligen, men jag tror på att vara frisk och börja veckan stark istället för att åka på ryggskott ;/

men men, avrundning på dagen har alltså varit helt ok ;)

god natt nathalie, Jörgen hälsar till dig ;)

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha du far halsa tillbaka nasta gang du pratar med honom!

Kram

2009-03-05 | 00:02:29
Tarja säger:

Jag är ensam hemma hela dagarna på helgen så det är bara att kika förbi. Har nog inte så överdrivit mkt skvaller eftersom man har jobbat på nätterna och sovit bort dagarna. Men lite kan jag nog skramla ihop. hihi

2009-03-05 | 15:27:48
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback