oj ingen morgon skrivning ;)

kanske vill jag ger er försmak på hur det kommer se ut när jag börjar jobba(förlåt tarja, men du får stå dig till kvällen gumman)  haha nää jag sov inte länge imorse om det är det ni tror, nej jag vaknade halv 8, meeeeennn så låg en av mina böcker jag fått av nathalie på byron gämte mig, och jag råkade som vanligt fastna( Notera i Viktigt i hjärnan,
-ABSOLUT inte läsa på morgonen) det hela slutade med att jag kom upp 10.10 ;) hihi

Sedan gav jag hundarna som inte ville ut, hör och häpna ;) men dom fick gå ut ändå, och jag slängde på mig lite bättre kläder, och åkte med min lilla mor till stan(borås) där jag köpte en jacka på Cubus, har prövat den i stlk 38, men jag borde köpt den då för nu fanns den bara i 40, allting ska krånga va? men mamma tyckte den var bra ändå så jag köpte den, hehe. vad tycker ni???

Men jag är nöjd, ser ut som en cooling ;) den är tunnare men en bra vår jacka eller kyliga sommar kvällar ;)
Lite små dyr men det är den värd, jag ska förhoppnings vis inte bli större än strl 40 ;)

Så nu är jag hemma, så lugan alla dte kommer uppdatering ;) dte är dte okända ikväll ;) det bästa med onsdagen ;) och så har jag pratat med vett idag;) Embla ska vaccineras imorgon kl 11.30 sååå jag får rida med mamam till stationen ;) det går nog bra, jag hoppas hon tar det lugn för jag har ont i ryggen, bättre idag men jag hoppas på helt bra imrogon ;) ska nog simma imorgon me så jag får sträcka ut skiten lite ,) hehe

Nathalie, miss you alot ;) erik säger att jag är mer insnöad i datorn och mina böcker, jag svarade att nu kan du ju inte klandra nathalie för det ;) han log bara då ;)

jaha, so long så länge ;)

Kommentarer
Tarja Hurtig säger:

Denvar jättesnygg... passar dig. Orättvist att alla andra hittar snygga jackor som passar. Jag hittar bara praktiska jackor. fasen

VAd är du sugen på för skvaller???

Kram

2009-03-04 | 19:44:01
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie (Belsebub) säger:

Namen - snygging dar! Ser finfint ut horredu!

Haha du far halsa till honom fran belsebub ;-)

2009-03-05 | 00:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback