Of the road ;)

så har jag varit i stan ;) jag är skit nöjd(INTE) med besiktningen, fick en tvåa, och enligt erik var det inte ens värt en två för det var så lite ;/Det var liiiiite glapp i spindelleden (för er som kan) för er som inte kan, så var det nått juck med filifjock insekts saken under motorhuven nån stanns ;) lol  men men tur man har mekaniker till sambo ;) så sitter jag här en kort stund för att inte ryggen ska kugga igen ;) bättre idag så jag får hålla min goda vana att vara borta från datorn(svårt) men det får vara så. Jag skulle handlat idag inne i stan men det slutade att jag var inne på Tai silc en kortis och tog med mig mat därifrån ;) vårrullar och jordnötssås ;) mumsi

hursom har jag fått både paket från Slöjddetaljer och haléns idag ;) byxorna var för stora och jag lär får höra av erik(told you soooooo) men det är så det är, oftast är inte kläderna nått roliga när dom kommer hem men är nöjd med ett par capri byxor 3/4 ;) skit sköna men det är nog det ända dom är också, strandbyxor eller jobbar byxor om värmen kommer nån gång ;) jag köpte oxå en väst och den var skit snygg, bättre än jag trott och jag är riktigt cool i den, telen ligger i köket så det kommer bilder imorgon eller ikväll, men så är det ;) nu ska jag diska så länge ryggen vill, sen sak jag damsuga och se om jag kan få skurat golven ;) mest är jag sugen på att sätta mig ned och pyssla men som sagt ryggen(denna där) tillåter inte det ;)

kanske kommer det uppdatering ikväll, eller så kasnke jag äntligen får ha min darling hemma, jag måste börja övertala honom på vissa saker, och han brukar gå med på det i slutändan ;) hihi eller så sätter ahn sig på tvären ,) suck

Till alla er från mig, en fortsatt trevlig freeeedag ;)
over and out så länge

Kommentarer
Nathalie säger:

Vanta nu lite - sa pyssla funkar inte men att stada funkar fint? Later inte alls som ett bar satt att kurera sin rygg pa enligt mig!!!! :-)

Mys pa i helgen! Tanker pa dig!

Kram

2009-03-07 | 07:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback