När man jobbar helg ;)

så har man ofta två dagar ledigt veckan där på ;) såå nu ska jag vara ledig torsdag fredag ;) hihi så jag får lång helg, och förresten ska hinna pyssla då ;) ska göra påskägg ;) ni ska få se ;) det ska bli super kul

fick nya kraften idag hursom hellst, red embla i söndags och tykcte det passade bra idag, mamma skulle med men danne hade tappat en sko och trolla hade redan vart ute, och simson ville hon inte rida. så hon höll lektion för mig(myyy goooood) är skit trött i vaderna då hon tvingat mig stå fältstitts, alltså stå i stigbyglarna med böjda knän, smatidigt som hsäten går(två varv) haha, jag trodde jag dog, känns härligt bortdomnade nu, får säkert kramp och det är ditt fel mamma! nej jag ät tacksam, alltså med lektionen, jag vet dock inte vem som behöver det mest, jag eller embla för vi akn ingenting nån av oss. suck

det är därför jag går i funderingar på att köpa en äldre häst ;I (läromästare) som akn lära mig, och så kan jag köpa en unghäst igen, bara det att jag vill inte sälja embla och jag har inte råd med två hästar(eller plats) men jag får se, kanske kan man ta lektionen ute på ridskolan,men jag har liksom svårt att tänka mig där, och betala dyra pengra för att få rinda nån timma??? hmm

Jaha, lektionen gick bra, när jag äntligen fick henne avslappnad, jag kan bara rida lätt, det är så, jag studdsar bara hela tiden(jobbigt för henne och för mig) hmm

jaha, ska rida på torsdag igen, får se om det blir i paddocken för jag kanske ska få papper på dressyr (övninga), som jag hoppas kan hjälpa mig, men ochså att jag måste värma upp hästen rodentligt, det är så underligt för jag är så uppmärksam på allt embla gör, varje muskel hon spänner, varje sak. jag känner alt på henne, dte har jag inte gjort innan eller? inte vad jag tänkt på.... hmm


men men, jobb imorgon ochså, sen ska man sova på torsdag, det ska bli vääldigt skönt ;)
okända imorgon och så ska jag handla cohså ;) haha

pusssss

Kommentarer
Therese säger:

Vilken fin hast du har skaffat!!!!

2009-03-31 | 20:53:59
Tarja säger:

Skryt inte om din långledighet,,, en annan ska upp redan 4 tre dagar till suck...

2009-03-31 | 21:28:44
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback