Melodifestivalen!!! SKRÄLL

alltså jag älskar melodifestivalen, det är nått som jag gjort i alla tider, och jag har ofta varit en hängiven tittare, men detta året, alltså jag finner inte ord, jag hatar det. Programmledaren, vad heter hon (mede) eller va fan det är, hon är precis jäkla ur dålig, hon driver på andras bekostnad och jag fattar inget av de skämt hon försöker sig på?? hmm

Och det nya systemet? ok andra chansen, dte fattar jag sedan de förra året men allt annat, alla dessa röstningar, hur mycket pengar vill dom dra in?????? Och andra som betsämmer vilka som ska in eller inte, nån konstig grej av allt. jag blir så trött och vill bara stänga av allt, jag bojkottar det från och med idag, dte suger för att vara ärlig. Var tog kristian vägen och björn och de gammla goda tiderna?

övrigt så var Andreas här med Phillipa, vi åt hembakad pizza. Det var trevligt iallafall,
over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Trakigt att det har blivit sa daligt!Sag ju forsta och tyckte rostningen var helt jakla vrickad!

Luuk borde komma tillbaka!

Det var atminstonne ok att kolla pa da :-)

2009-03-08 | 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback