Me myself and I

hehe, jo det är de tre som jag har sällskap av just nu, skulle aldrig satt mig här för ryggen ahr kört ihop sig så risken är att jag inte kommer upp ur stolen, mammas tips gå och ät, gå och läs, gå och gå.
hur f.a.n ska jag kunna det när jag har mitt livsvärk väntande på datorn ;) men men

Vetrinären idag och det gick super bra, även fast min lilla häst har så mycket roligt för sig ;) skuttar och busar, inge trötthet här efter ca 2 mil ;) men allt gick väldigt bra och sprutorna gick lika fort som väntat, suck tre timmar för två minter vett ;) men jag kom och tänka på det när man är på vägarna och ett visdommens ord till alla er som kör bil

Ta det lugnt när ni ska passera häst med ryttare eller häst med vagn, en häst är ingen maskin och kan oväntat hoppa ut i vägen, eller vara helt enkelt rädd för bilar. Jo jag vet att ni undrar vad vi gör på vägarna men en ska kan jag garantera er att vi rider inte på vägarna för skojskull, men oftast måste man ibland ta väg för att sa sig från a till b serru. Så kör försiktigt eller stanna tills hästen passerat(för er som möter) räkna aldrig med att hästen är lugn!
Vi är väldigt tacksamma för er som saktar in och kör försiktigt ;) fortsätt me det, och för er alla som blåser förbi, det är på erat samvete om hästen och ryttaren blir påkörd.


Jag har ofta trafiksäkra hästar, men innan dom blir det är det inte roligt om man måste ut på vägen, och möter man då en dåre finns risken att hästen aldrig går att få säker på väg igen för den har blivit så skrämd.

jaha, så nu måste jag röra på flötet, för annars växer jag fast här, huhu

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Mennada! Ajsing att ryggen ar kass - ar det efter olyckan tror du eller ar det nagot annat som spokar?

Hoppas du blir battre snart!

Kram!!!

2009-03-06 | 04:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback