looking for a rythm;)

hej hååå?
idag har min morgon börjat någonlunda tidigt, så tidigt att jag somnade om igen(lol) nää men jag vaknade med erik, han bäddade ned mig så sött och sedan så pussade han mig hej då, jag njöt en stund undre båda täcken aoch hörde hur han åkte ;) det var väll ok men två täcken men i längden blir det rätt vamt, så av med ett endå. hehe men somnade om och vaknade vid halv 9 istället, mycket skönare. så åkte jag till hästarna efter att ha släppt ut hundarna och gjort iårdning deras mat, trevligt så.

Så nu har jag tänt, det är faktiskt skönt i huset, har inte kollat men skulle tippa på en runt 16 17 grader, det ni ;)
Så vad jag planerat idag blir en gåta för mig, kanske ska man damsuga, jag har ochså slut på hudlotion så jag borde åka och handla, men BOOOOORING! vill att mina saker som jag beställde från slöjd detaljer ska komma ;)

jaha, frukost var det, jag tar de vanliga, Fil och musli ;)

over and out så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback