Jo ni ser på sheriffen av kroka ;)

haha, började jobbet i B idag och det flöt på som vanligt men efter ett stort missförtsånd så var dom en man kort o C, så jag åkte dit, Man är ju lite flexibel och såååå eftertraktad ;) hahahah nää men dte var lugnt, men ryggen har strejkat idag, morrr det var nästan outhärdligt ett tag, men jag bet ihop och kämpade på trotts att benen vek sig under en, huhu stackars mig. Vi har en ny hingst i C, jag har inte nån riktig aning om hur eller varför men hingstdepån är full, men hingskötaren är hur treflig som hellst, Han heter rafaell(stavas det så) och är från italien(busvissling) han är charmig coh trevlig och han pratar engelska ;) haha allt låter så bra i huvudet när man tänker det, sedan låter det hemskt när man väll börjar prata, och jag som tyckte jag var bra på det, lol
Men men, sedan efter luch städade jag i kroka, det luktade fem gånger godare och nu vågar jag lämna maten i kylskåpet utan att det där som växte där åt upp det ;) haha

Åkte till jörgens små bollar, alltså hans hästar ;) han är i norge men påväg hem nu då, så jag har dom inte imorgon. Jag tycker om att ta hand om hans hästar, jag ger dom mat och sedan klappar jag dom lite och gullar med dom, sedan åker jag hem, hehe dom är gätte söta.... sixten och Blixten ;)

Sedan kom jag hem och släppte ut våra hästar, hovslagaren har vart där men mamma hade så brottom till ulricehamn för att hinna släppa ut dom så jag gjorde det. Mamma och pappa ska köpa en bil,(en ny) så det är lite stort för min familj, för det har dom aldrig gjort innan. Fint det kommer bli. Men erik kom hem efter mig, jag hade hoppats på att det skulle vara varmt när jag kom hem, men som sagt det var bara att hämta ved och annat. Men jag fick fjutt på det och snart ska jag gå in i duchen...... och njuta.......

men jag hoppas jag har upplyst er om min dag, hehe den har ju varit såååå rolig ;)

ps) har grundat draken idag, den blev fräck svart men jag har ingen aning om vilken färd den ska ha, såååååå hjälp mig ;)

over and gooood night

Kommentarer
Nathalie säger:

Har jag inte sagt en miljon ganger - ta hand om dig!!!

For tusiken - du kanske skulle unna dig en massage snart eller nagot... :-)

Hoppas allt annat ar bra iaf!

Puss

2009-03-12 | 03:18:36
mie säger:

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 | 03:23:32
Bloggadress: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback