jaha, måndagen avklarad

hejjj håå, så var jag duktig och red på embla, dock var bara halva turen skön för om jag beskriver det så här, skogen var full av hemska monster, och även vägarna.  embla var som ett luftskepp;)
haha upp coh ner, men hon lugnade ned sig efter några flygturer, vilket jag faktsikt satt kvar....
Men det är som det är med unghästar. hehe

sedan har jag suttit här, skickat ett mail till nathalie, trevligt när hon hör va sig, saknar henne så!
 Vad jag gör med nathalie:
-tittar på film
- pratar
- diksuterar
-anförtror mig
-shoppar
- åker bil
- pratar
- myser!

-hur det går utan natahlie;)
- bio är inte dessamma, alla tycker jag är konstig(eftersnack)
- Böcker(den ända som läser engels fantasy)
-Anförtror mig( aldrig dessamma)
-Shoppar(ensam)
- Åker bil( ensamt)
- myser(går väll ganska bra, men nathalie är ändå nathalie)

det är svårt att hitta nått som kan ersätta dig ;)

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Puss pa dig!!

Kanns fint att hora!

Miss you too!!

2009-03-24 | 09:03:15
Anonym säger:

Visst är det gött!!! Men nu ska vi bara komma på vad vi ska göra...

Måste vara jobbigt att sakna Natalie så... Kram på dig med

2009-03-24 | 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback