Jag hade ju mina 8 minus kläder ;)

Sant, haha igår skulle jag skrivit men som vanligt var det störningar på nätet så jag kom aldrig ut, och sen kom vi hem så sent från martin och debbi ;) Jobbet flöt på bra syrran jobbade även igår och hon gick mig som vanligt på nerverna i vissa stunder men jag får stå ut, hon är ju ändå min syster?? Men jag kom hem till ett mycket kallt hus efter jag gjort hästarna och jag han tända innan erik kom hem och vi ställde oss i duchen och sedan klädde oss och åkte, så igentligen kan jag inte säga så mer om gårdagen mer än att jag var varm och skön hela dagen, för jag hade mina 8 minus kläder ;) alltså kläder för att inte frysa i kallare väder och det var nollgradigt igår som alla vet ;)

Jag ska tacka för ALLA komentarer, jag blev väldigt glad, jag kan behöva lite sånt ibland, haha men jag ska köpa mer lera så nu ska jag försöka mig på lite gips tänte jag ;) hehe vi får se vad som blir. Jag uppdaterar när jag vet, har ju ett STORT problem att släppa sista delen av Twilight ;) men jag har kommit hälften och jag är rädd att den ska ta slut, den är såå jäkla bra just nu ;)

Hursom så ska min dag se ut så här,
-lyssna igenom melodibidragen för kvällen ;) (ev)
-läsa
-läsa
-läsa
-greja lite mer ståltråd ;) haha
- hmm tvätta.

sedan klockan 16 bjuder eriks föräldrar på mat, han är i garaget BDW;) ingen bytt där iallafall, ikväll blir det nog slager här eller hos debbi, vi får se ;)

update later bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback