hemma idag

åkte hem tidigade igår för er som inte vet, jag tycker inte om detta. nått är emot mig,först ryggen sedan halsen, vad blir det näst? hrmm, hursom så känner jag mig bättre idag coh ajg grämer mig lite för jag kunde jobbat, jag kudne liksom ha bitit ihop, men ajg sov till halv 11 så jag antar att jag behövde det. hrmm

nu ska jag se om det finns nån ved, för det är kallt i huset(iskallt) har nån nått förslag på vad jag ska göra idag, film har jag liksom passerat eller? jag funderar dock på det eller att spela lite, men jag får se,

ska slå in alfonz presenter ochså, ahn måste ju få dom snart, men som sagt hela planeringen för veckan är liksom OVER! suck inget gekås idag för det orkar jag inte och jörgen skulle spara pengar, hmm, får vänta till efter lön, för dte behöver jag nog göra ändå, jg hoppas på lite mer pengar denna månad, man får hoppas. jaja.

Jag fick iväg papprena till af lite sent så dom pengarna kommer garanterat senare än 27 iallafall, men vi får se. det kan ju vara så att amn får lite pengar från broline så ajg kan betala räkningarna. hmm, sugen på sockekaka eller vofflor, antagligen socker. hmm jag får se om jag orkar. gisses vilken dystert inlägg, hmm jag får helt enkelt roa up mig så jag kan skrivan nått roligare sen, '

over and out så länge

Kommentarer
Tarja säger:

Man är inte uppåt om man mår piss... Så varför skulle ditt inlägg vara uppåt om du inte är det. Fattar du vad jag menar???

Jag har beslutat mig för om jag får gå så ska jag inte ta det för hårt. Ska se det som en möjlighet till att göra något annat...

2009-03-19 | 12:53:03
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback