hej håååå, tisdag

ja veckan börjar gå, som en seg rostig visare, emn den blir bara snabbare och snabbare, tiden går på jobbet för man hinner inte tänka på klockan, det är sååå mycket att göra, alltså jag driver inte med er, det är tjock mycket! vi skottade sista boxarna två!!!! oo myy good haha , det låter kanske inte så illa för er, men ajg är van vid att vara typ färdig runt lunch, hmm, jag ser inte framemot jobbet fast jag gör det, man vet att det är tungt och ngt stressigt men fort man kommer dit så får det flyta på varken det vill eller inte, hmm

såå är det, får en till häst i kroka idag, ikväll. Jag har fem där nu, fem små smala snärta hästar, hehe
det kom även två fölungar till i natt, den ena visste jag nästan, för man kunde ana igår, två hingstar ;)

Här är sweet and strongs fölunge, skit söt! hihi

förövrigt ska jag in till borås imorgon, jag tänkte kika lite efter nått fint till firma middagen på torsdag, men jag vet inte om jag hinner, hehe jag får slussa över allt på mamma stackaren. se om hon vill eller inte, jag jag släppa ut dom sedan, men jag får se, ska ringa henne imorgonn. men men
Jag får se vad jag hittar, skulle behöva jeans, men ja vi vet ju hur dte är med det eller hur?? man ska aldrig leta efter byxor för då hittar man dom aldrig, därimot om man har dåligt med pengar så flyger det upp saker som man(behöver) lol

Ja förövrigt så är jag i kroka hela morgonen nu,. ända till frukost, haha men ajg vet ju vad som väntar i b stallet, hujeda mid, våran egna lilla BAJS BUFFÈ, hehe ta så mcyket du vill ha ;)

Tog hästarna hemma själv idag för erik skulle iväg(är ni förvånade) haha
kom hem och kika på ett rådjus som gick nedaför vårat skjul ;I) det är fint att se lite vilt, om det inte är på hästryggen och man sitter på embla;) haha

haha körde nästan diecel stopp idag, alltså körde på ångorna till sexdrega för jag orkade inte åka in till svenljunga, såå kom fram till sexdrega efter att ha suttit på nålar, sedan tryckte jag in kortet och tänkte(fan för mig) att nu tar säkert automaten mitt kort. haha nej det gjorde det inte men det var nån störning så jag fick inte tanka, mummel fan
såå bilen står utanför otankad och jag undrar om jag kan tanka imorgon, eller om jag kommer dit;) hmm
men som sagt, jag hoppas och ni får hoppas med mig, hehe

pussssss

Kommentarer
Tarja säger:

Det vart ju skönt att du kom ut på en tur då. Jag ska oxå försöka hinna med en liten tur till helgen...

2009-03-26 | 19:16:28
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback