hej hååå!

söndag, snacka om att det är segt med inlägg här alltså, det är så när man jobbar och sedan är för trött på kvällen men jag får bättra mig, hehe

förövrigt ska jag in till borås nu, ska handla ett års present till alfonz, han fyller nu på Tisdag så det blir kalas, det ska bli trevligt ;)

övrigt har jag igentligen bara varit hos hästarna och ätit frukost, men soms agt, byta kläder nu sen ska jag till stan, jag undrar om jag ska in i knalleland eller om jag ska in i centrum, funderar funderar, hrmm ja du jag antar att det blir nån present till mig me ;) pussss

Kommentarer
Tarja säger:

Bra att du erkänner din brist på inlägg. hehehehe fasen du har juh nästan gått förbi mig i shopping snart.

Kram

2009-03-15 | 10:02:15
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback