hej hååå, planer för veckan då?

jaha  jag har börjat planera veckan då? det kan ju vara bra så här på söndagen, konstigt nog så har jag ingen ångest inför morgondagen ;) det ska bli jäkligt roligt;)
planeringen är alltså utöver hästarna på kvällen då, för dom hör liksom till dagen, men igentligen gör ju jobbet de med ;) lol

måndagen;
Jobba 7-16.30
Städa hos kaninerna!
Tisdagen;
Jobba 7-16.30
Barnkalas kl 19.00 Alfons fyller 1 år;)
Onsdag;
Jobba 7-16.30
Sexdregaryttarna har styrelsemöte 19.30 så jag missar okända ;(
Torsdag
Jobba 7-16.30
Ev Gekås (vi får se)
Fredag
Jobba 7-16.30
ja du?? ingen aning men det är ju fredag!
lördag;
Hästen
söndag
antagligen nått väääldigt viktigt ;)

Ska också försöka att göra en handellista, en som man behöver handla en gång i veckan, och så man kan kontrollera sina inköp så det inte blir en massa dyra småhandlingar, som man gämt har och plockar på sig en massa onödiga saker, som godis???? så jag ska sitta med det och så har en lista varje vecka liksom, om jag nu orkar laga mat varje dag, det kanske inte händer suck

over and out och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback