hej hå, och jobb

sitter här med en liksom trött känsla i benen och i ryggen, jag trodde hela dagen att det har vart lördag men igentligen nu har det gått upp för mig att det är måndag, på jobbet har jag jobbat med anki och johanna, det gick fort som racer i morse men segade av frammåt lunch ;) jag och erik åt lunch och sedan åkte jag och anki till kroka (G-stallet)
där jag kommer vara chef framöver, kollade vilka mediciner och annat som saknades, det är en hel vetenskap ska ni veta;) Men annars så var det smutsigt och jag ska nog dit imorgon och städa, speciellt i kylskåpet, blääää

Sedan kom jag hem , tog posten på vägen coh gissa, hihi gissa vad som låg där????? Jo
den fjärde och sista delan av twiligth(när vi slutar andas) weeehiii, har läst lite och den håller klass som vanligt, helt jäääkla underbart att jag fick den tidigare än jag trott. men men det är det lilla som gör det ;)

Nu ska jag alldeles strax ställa mig i duchen med min snygga sexiga man ;) och han ska massera min rygg som krånglat lite på vänster sida idag, men den får f.a.n ge sig nu ;) haha

jag är sugen på bio men Watchmen kommer den trettonde ,) får dra med min bror om han har råd ;) jag har så mycket bio framöver så jag får hålla i mina pengar ;) hihi
Men men

Nathalie var rädd om dig och akta dig för insekterna ;) misa miss you ;)

over and good night

Kommentarer
Tarja säger:

Ojojojoj... kommer det bli krig mellan din mamma och dig nu??? Pratade med henne lite snabbt idag. Hon är så skön...

Vad trevligt att du fick lite av en befodran idag då. Kommer det bli mer klirr i kassan nu.



Hoppas ni tar det lugnt i duschen hihi

2009-03-09 | 20:43:27
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Tjohoj bossen! Sa du kommer vara chef framover - cooligt! :-)

Kul att boken kom tidigare - men som sagt det ar de sma sakerna som gor det. Du skule gilla NZ - de ar helt Galna i Txilight-serien har.

Du borde se watchmen - den ar bra...jag ar inte helt saker pa att du haller med...men anda :-)

Ha det fint och ta hand om dig! Puss

2009-03-10 | 03:10:08
Nathalie säger:

Btw det ar insekterna som skall akta sig for mig framover! :-P

2009-03-10 | 03:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback