Här igen......

jaha så är jag ensam hemma igen, alltså ni kanske undrar om jag har sambo eller inte med jag tror det är nån som bor här imellanåt, alltså kanske, hmm kan vara en tomte me? hmm


hehe, ja du, har påbörjat städning så nu ska jag damsuga, det suger ;/ haha men jag är ganska bra på det, hur nu man ska misslyckas med damsugning, sedan ska jag handla och så får jag se om jag hinner med farfar, för jag får nog ta honom i veckan, suck allting skjuts fram, vad är dte för ett konstigt samhälle vi lever i?

Hästarna sprang som sjutton idag vid lunch, vet inte vad som tog åt dom, haha

Vi ser ju vem som är först, det är ju min buse;)

Även hundarna busade, dom har hittat en gammal äcklig socka som antagligen blåst av vindan förra sommaren, hmm men som sagt det var roligt. Att leka med strumpan är de bästa som finns ;) lol

Våren letar sig fram under allt gult gräs, fin kontrast i trädgården för tillfället, men det är bara mars och än kan det komma snö, huhu

Har även satt mina frön, detta gjorde jag förra veckan och tomater och gurga har börjat kika fram, det är trevligt när man får ut det i växthuset, och som ni ser här på bilden behöver det inte vara så speciellt, alltså Honungsmelonen och drakfrukten har jag tagit ur frukt jag köpt ;) det kan man exprimentera;)
Men tydligen tycker gystav om att exprimentera ochså, för jag har tydligen ställt dessa små drivhus på hans plats;) han har nämligen provsuttit på dom några gånger;/ morrr

pucko katt, hrm jaja damsugning var det ja ;)

soo long så länge....

Kommentarer
Tarja säger:

Drakfrukt är jättegott att ha i en fruktsallad...

2009-03-22 | 22:26:42
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Haha roligt inlagg!

Gustav ar sa sot sa :-)

Kul att se snodroppar.

Hoppas du lyckas med drakfrukten! Lite exotiskt sadar!

2009-03-23 | 09:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback