gooo pyssel ;)

jag ska lägga ut bilder ;) det kommer lugna er ;) ska börja på ett nytt projekt med draken vs bokstöd ;) haha den draken jag gör nu fungerade bara i huvudet, alltså jag kommer göra färdigt den men jag kommer inte kunna gjuta flera ;( men jag ska göra ne ny tänkte jag och den kommer nog bli bättre, allstå den kommer ligga istället, jag ska skissa lite sen så ;) hehe

nej sant städning är skadligt för ryggen, men tuvärr så måste jag innan jag börjar jobba, är mkt bättre i ryggen idag ;) den känns stel, ungefär som att ha två brädor nerkörda eller fastspikade i ryggen, ni kan tänka er vilken rörelseförmåga jag har ;)

men så kan det vara, erik är i garaget( se inte så förvånade ut) haha hans koppling på landrovern är visst dålig, så han fick sina grejer från england häromdagen så han lär leva där idag och antagligen greja mer än kopplingen om jag känner honom ;)

Nathalie, imorgon är det en månadsedan du åkte ;/ vad ska jag ta mig till?? liksom pysslet börjar ta slut även böckerna ;) saknar dig såååå mycket ;)

Nu ska jag till brobergs i svenljunga och kika på lera ;) hoppas deras förråd är påfyllt för jag lät tömma det ;) haha Sedan ska jag leta efter nya skor, alltså vanliga hederliga gå skor, som jag har tänkt att utnyttja på jobbet när det blir varmare, dumt utan stålhätta men jag får se vad jag hittar kanske kan jag hitta ett par 36er nån annanstanns, det är svårt att hitta stålhätte skor i den storleken;( emn jag får kika vidare

svenljunga och ivääääääg

Kommentarer
Nathalie säger:

Saknar dig ocksa! Om jag kunde skulle jag kidnappa med mig dig, mamma och pappa och bo har resten av mitt liv :-)

2009-03-08 | 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback