Glada nyheter!!!


ja den 12 då smäller det, den 12 gäller det ;) Twilight fjärde bocken kommer då, trodde inte den kom förän i maj, men så glad jag blev att jag hade fel, den 12 mars, vilket är nio dagar kvar ;) var inne på alidibris och beställde den, eller förbokade den, så jag slipper tänka på hitta den i butik och krångel med annat, så den kommer förhoppningsvis på fredagen, för den tolfte är en torsdag ;) då har jag ju lite sysselsättning över den helgen ;) jiiippiee

mamma du får den sen , lovar ;) hihi


Kommentarer
Anonym säger:

Vad roligt, alltid bra med positiva nyheter :)

2009-03-02 | 19:00:12
Nathalie säger:

Yey - kul for dig, och alla andra som alskar twilight :-) Skont att ha en bok att se fram emot eller hur. Jag har fortfarande lite angest over hur jag skall fa tag pa ett exemplar av From dead to worst, fast det behover jag ju inte oroa mig over forran i april...

Puss pa dig!

2009-03-03 | 03:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback