Fem dagar till jag börjar jobba ;)

Så var det just de, att komma igång inför jobbet, men som sagt att bara komam dit sen är dte lätt som en plätt att jobba ;) hehe

idag fick jag sovmorgon, vi lade oss 12 inatt efter att ha tittat på melodifestivalen(kass för er som undrar) sedan tittade vi på rambo 4, (det var blodigt, men ok på ett blodigt sätt) Sedan kollade jag på halva rambo 2 som gikc på en annan kanal, jag får säga att han är pluffsigare i fyran än i tvåan ;/ hmm

men kvällen var trevlig som vanligt när debbi och martin och lille alfonz är här....
vi var och hälsade på eriks föräldrar och hans syster några timmar innan, det var trevligt me. så lördagen gick väldigt fort.

Idag som sagt har jag gjort mycket, har haft ont i ryggen idag så jag har ändå fått ta dte lugnt, emn började mogonen med att kapa ved, och såg tilla ttd et kom in lite så det räcker att elda med ett tag, sedan så körde vi Majoren(eriks traktor) till varkstaden, dte var intresseant men gick bra efter en stund. suck så var jag av med den, det känns skönt.

Sedan körde vi ved med ville, denna gången vard et lite för halt och sankt för min smak men dte gick väll bra ändå, vi fick lasta lite. hmm ville var lagom trött när vi kom hem, det är roligare när det är mycket snö.

sååå har jörgen varit här och ätit mat(tur nån matar honom) hehe och jag har målat lite och tagit det lignt, tittade lite på transformers(alltså) den är helt ok, jag diggar bilarna ;) hehe och robotarna, kass historia men cooola scener ;) men det kanske bara är jag som tycker det, det är väldigt bra musik i dne ;) så jag sak kika nu om jag kan hitta det soundtracket;) om de finns ;=) men men

Nathalie, hoppas du har det bra, tänker på dig/saknar dig puss

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Hoppas ryggen ar battre!

Jag har det finfint - har avnjutit en solig, varm dag vid Cathedral Cove. Cyklade dit och det ar typ 1,2 mil med upp och nerforsbackar sa jag har lagom ont i arslet nu :-) Benen ar ratt trotta ocksa.

Love! Kram

2009-03-02 | 10:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback