bristande komunikation eller?

varför ska två som bor ihop inte kunna kommunicera med varandra, men i detta fallet hjälper ju det inte, alltså man ska få reda på i sista stund att han ska vara i garaget imorgon bitti och jag bokade va fisket med eriks pappa och ingemar för jag trodde vi kunde kapa ved när han var hemma, på morgonen. men han är liksom inte hemma. jag får helt enkelt göra det själv, för det finns ingen torr ved inne, vad är erik säger så går det inte elda med sur ved, dte blir aldrig nått drag och så dör det, så jag får vara hemma ändå. får se om isarna ligger kvar nästa vecka, det ska ju vara kallt framöver ;( men sur blir man!!

suck och god natt

Kommentarer
Nathalie säger:

Kick him in the nuts!!! ;-)



2009-03-21 | 07:36:34
Anonym säger:

Du får prata med honom, ett sådant förhållande går bara åt ett håll. Tråkigt men sant

2009-03-21 | 17:11:51
Anonym säger:

Du får prata med honom, ett sånt förhållande går bara åt ett håll. Tråkigt men sant!

2009-03-21 | 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback