Bara två smakprov

Men ni hör jue ;) hittade ett sätt att lägga in musik btw men jag orkade inte bli medlem på ytterligare en sida så, kanske en annan dag ;)

njut av musiken ;)


Här kommer kort som inte många sett!

min bebis som ett åring(gisses) haha ser ut som ett staket.






Embla som två åring ;) jag trodde jag tappat bort detta kortet, eftersom jag hade den i min förra tele som gick sönder , hmm får säga att hon vuxit till sig



som tre åring, dum bild men fin ;) min bebis ;)

som fyra åring kommer der kort då ;) Lite om min pålle ;)

Hon heter Lady Embla hamilton. Hon kallas bara embla. Hon är efter Halblodshingsten Hamilton 904, vars pappa heter Irco mena ;) Hamiltons morfar är Any Questions och ANY QUESTIONS är även morfadern till den legendariske Milton, de ni ;) Embla är iallafall född 05 i april, hon är fyra iår och redo att börjas träna med ;)

Kommentarer
Tarja säger:

Men det var juh tre smakprov... ;-)

2009-03-03 | 20:57:33
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback