Anneli har sjungt på sista refrängen,,,,,,

japp det är sant, det började i söndags på kvällen, började känna en liten irritation i halsen, men den gav aldrig med sig och måndagen var ett halvt helvete för jag hade as ont i halsen, och blev hes frammåt kvällen och hade feber....huhu stackars mig, och därför skrev jag inte i går för alllllllla er som saknade mig då;O
Idag är jag sämre och jobbade på en då, liksom kan inte va hemma för det lilla, men jag får konstatera att det kanske hade varit smart, så den den planeringen har redan gått åt pip svängen för jag orkade inte kaninerna igår och idag blir det inget kalas för jag är sjuk då, huhu. Så var det med dne ordningsamma personen jag försökte bli, erik ska nog ta över istället, haha

jaha, annars är det lugnt på jobbet, kom en bebis(Föl) i fredags så nu har vi fem stycken och det börjar redan bli jobbigt, och att det skulle komma hästar till kroka var en bluff, haha dom ändrade sig idag liksom och jag som slet som ett djur igår för att få det bra, huhu

ska lägga mig framför tvn nu, och ta det jäääkligt lugnt, hoppas ni mår bättre än mig, och jag saknar dig nathalie...
(hur var boken (from dead to worst????))


over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Men gumman da! Hoppas att du ar battre - halsfluss ar fanimig nagot av det varsta som finns!

Och vada - du kan val fortfarande vara ordningssam - du kan ju inte hjalpa att du blir sjuk!! Dumsnut :-)

Anyways - har inte last ut boken an men jag aterkommer om ett par dagar - skall se om jag kan lana den idag och da kommer den vara slut pa nolltid. An sa lange har den varit bra iaf!

Puss puss pa dig!

2009-03-20 | 02:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback