what to do??

jaa så har jag och micke kommit fram, eller rättare sagt han sa att om man går en negtiv kommentar så behöver man exakt fem för att må bra igen och kunna ta till sig positiva komentarer igen, detta stämme rpå mig, man hör igentligen bara det negativa om en själv, hehe panik rättare sagt får jag, för jag vill göra alla glada,,,, hehe

hursom började morgonen kass, jonas ringde, det var lite folk i stallarna så jag anade övertid redan innan frukost, hehe
suck jag jobbade till halv sex, vilket är jobbigt ska jag säga, jag är gätte trött, suck

ska snart sova, var borta hos ulle idag(grannen) tittade på såret på en av deras hästar, det såg gätte fint ut!
hehe, mycket bättre än innan, hade en trevlig pratstund innan jag åkte hem till min något friskare man, hehe

fredag imorgon, jag hoppas på en bättre dag, jag hoppas på bättre väder, det regnar hela tiden, när ska jag rida?? jag vill rida i finare väder, huhu

kaninerna går 28 dagar imorgon, alla är tjocka och fina, Lala och Fry har börjar dra lite päls av sig, hmm lite tidigt men annars så är det ganska lugnt, hehe

nu ska jag nog dra mig upp för trappan, hehe Imorgon är det firma fest, haha jag ska föröska ta kort;)

pussss

Nathalie? vad ska jag göra utan dig?? Mina böcker jag fick av dig är slut nu, saknar dig mer än någonsin.......

Kommentarer
Nathalie säger:

Faan vad vackra vi ar!!!

Miss you to sweetie!

Och du maste verkligen gora nagot at din "tillfredsstalla alla installning"...verkar inte halsosamt... :-P

Okej, och for att ge dig lite positiva kanslor (forhoppningsvis) sa tankte jag bara saga:

Du ar snall och underbar att umgas med. Du ar rolig och begavad. Och framforallt ar du the best i min varld :-) Sa puss pa daj!

2009-06-12 | 06:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback