stand your ground......

hmm, idag har jag gått och gått och gått och gått och gått och mera gått..... hehe

har gått med hästar på jobbet, och jag orkar inte tänka på hur mycket, sedan skulle vi rida ut embla och danne till bete, och gissa vem som tappade dojjan på halva vägen, antgaligen i en mosse, haha suck så jag fick hoppa av (och gissa) JO GÅ..... hehe men hursom såå kom jag lyckligt vis fram ganska fort....  joo och sedan sist men inte misnt, rabbe och ville skulle flyttas, och rabbe är en ettårig hingst som inte är så särkilt uppfostrad hehe, men han var duktig och strcäkan jag gick var tre och en halv kilometer, hehe men dte gick fort och snabbt, smidigt är nog ordet,

hmm lugn dag för första gången, kom hem i tid, hehe lycklig är jag åt det, så nu har jag äntligen satt mig och kikat lite, kiviks marknad är runt den 14 juli, tre dagar, och jag vill dit men ingen vill med,....
men jag kasnke kan skippa det(NEJ) haha men jag får se vad som händer, kan ju inte bara åka hursom hellst heller, mamma och pappa¨åker på semester i slutet av denna månaden, sååå då blir det till att sköta gården några dagar. men jag har planer på att åka upp och hälsa på, iallafall några dagar!
om erik låter mig vill säga, han har semester snart med, det ska bli roligt tror jag, men det är inget planerat än, hmm

pusssss

Kommentarer
Nathalie säger:

Run to the hills, run for your life!!!

Det ar mitt kvalificerade rad ;-)

2009-06-18 | 03:19:06
Tarja säger:

Hoppas du får en riktigt trevlig midsommar. Ska ni komma nästa lördag???

2009-06-18 | 14:13:25
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback