sill och potatis och flädersnapps;)

haha så såg dagen ut igår om man skjuter in tidig morgon och jobb ;)

började 6 igår, för att det skulle gå smidigt och alla ville hem innan lunch så det blev smidigt som sjutton, men som sagt körde det ihop sig lite ändå, tog ingen frukost och jobbade till 1, hmm men det var ok, åkte till mina svärdföräldrar och åt sill och potatis, dock inga jordgubbar för dom var slut sa maria, men det belv en bakelse istället ;) sedan bar det av till jobbet igen, kl 14 45 var jag där och fodrade och tog in hästarna, det gick smidigt och jag slutade halv fem, såå dte blev en ful dag igår trotts konstiga tider...... men men

kom hem och slängde mig i duchsen, sedan klädde jag mig och sminkade mig, tog mig vid anders ut till svenljunga till karolin och josefin(jobbar kompisar) haha jag hade gätte roligt, dte var så många där coh svenljunga bor för dte mesta, hmm många man liksom sett överallt men inte vetat nått om, lite ändring av det då..... men men såå det blev lite dans lite biljard och mycket skoj...... helt ok, sedan hämtade erik mig vid ett tiden, kasnke lite tidigare , dels för att jag var helt trött och färdig efter dagen och all stress, haha men så fick vi punktering på hemvägen, haha hmm, lite för full kände jag när jag slöt ögonen, det snurrade ganska gott i rummet länge, suck

jag var med debbie på gekås igår förresten, jag hittade lite grand, köpte lite kläder och trosor, hmm och godis. det är ju ändå midsommar;)

jaja, nu ska jag nog åka och måla mina hinder. hehe det ska bli så fint, det kommer kort btw,,,, pusssss

Kommentarer
Tarja säger:

Lät som en underbar midsommar för dig...

2009-06-20 | 19:16:19
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback