reload!

ja det behöver jag, stressiga dagar och allt är emot mig, idag skulle nala och björnis fått, imorse kikade jag till dom, ingen hade fått, men när jag kom nu på kvällen hade björn fått, hon får gämt många och är en underbar mamma, men gissa, hon fick 1, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? alltså hon var mitt säkra kort??? suck inte så mycket att göra nu men jag hoppas nala får många för hon är mitt sista hopp, och det är inte bra för hon är första gångare, sååå det betyder oreda bland ungarna och slarv. hmmm

åkte med debbie in till stan, handlade inför midsommar, jag köpte sill och potatis, mumsigt värre ;) hehe
jag ska ju vara gudmor åt lille linuz, och har ochså tilldelats äran att göra tårtorna, jag har så mycket fantasi men ajg ska skissa lite och sedan visa debbbie så får vi bestämma, hehe

björn kom idag ochså, han slog på den tappade skon och embla har skor på båda hovarna nu, sååå äntligen kasnke jag kan rida henne, hehe hon ska snart gå ned på bete så jag hoppas att jag inte kommer avskräckas av det, hmm

såå what to do?? behöver som sagt reloada hehe, skulle behöva en stor påse godis nu, jag vill deppa lite för allt går emot mig, suck

jaja imorgon är en ny dag, med nya motgångar OCH framgångar, jag hoppas på mer framgångar;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Jakla osis horredu - but that's life for you...sometimes it sucks! :-)

Hoppas det ordnar sig!

Wow midsommar snart - sa skumt! Forsta aret utan sill och potatis...och jordgubbar :-S Jordgubbarna ar varst dock! Njut av midsommarmaten at mig ocksa!

Puss

2009-06-16 | 03:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback