jaha? så sitter man här som en kokt gris

nej nej, ingen fara, jag är bara lite röd, ändå har jag smörjt in mig, är så när kroppen får en chock, jag brukar ha mcyket kläder på mig, hehe men nu är det omöjligt för det rä för varmt, svettas av att bara sitta. hmm men ajg älskar det, man ska inte klaga, för jag njuter av vädret så länge dte är här, snart börjar det regna och regnet håller alltid i sig,,,, så det så...

jaja, jobbet är slut imorgon, fira eller sörja? känns gött nu men jag hade gärna fortsatt jobba för alltid, hehe med semester och helger då förståss. haha men man, jag drar upp till sälen och sover hos mina föräldrar i några dagar, sedan åker jag hem på fredagen för av njuta av ett dop som gör mig till gudmor på lördagen, såå ni ser?? jag har att göra, dock efter lördagen är det tomt på planeringen, hmm förutom vissa bio besök då....

jaja, jag och jeanette var och tittade på en häst häromdagen, såå jeanette ska bli hästägare igen då,,,,, hrmm
men vi hämtar henne på söndagen sååå söndagen är bokad ochså, gisses haha
konstigt att allt komme rpå en vecka.. gasnka lustig historia det där med att vi åkte och skulle tilla på hästen.... vi kom vilse, och körde fel och sen blev vi skåningar..... haha höll på att driva mamma till vansinne.......
men vi hittade tillslut och dte var väll värt all väntan;)

jaja, som sagt imorgon ska jag jobba halvdag, sedan ska jag till mark(kinna) och skriva in mig i helvetet, haha med mitt eget blod mooohaahahahah
nej skojja bara, men ett måste dock för att få ut pengarna. pengarna är värda ens själ........ hehe fan va billig ja e,,,
jaja ingen tv denna månaden, mycket räkningar och annan skit såå det får vänta......

hmm jaja singstar ska jag öva lite på, det är en tävling om två dagar mot min familj, och jag måste vinna den!!!! haha men dte ska bli trevligt, pussss

Kommentarer
Nathalie säger:

Hehe later harligt med solbranna - langtar tills det blir varmt och soligt har igen...inte efter solbranna dock!

Keligt att jobbet ar slut och att du maste tillbaka till arbetsformedlingen... Men du far forsoka hitta pa trevliga saker. Sa salen ar alvdalen da antar jag - later trevligt!

Puss pa daj!

2009-06-30 | 01:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback