jaha ännu en helg!

fredagen, jo patrik tog studenten!;) han var såå stilig i sina fina kläder;)



snygg anders, student patrik och JAG! jag älskar detta kortet, men var är jeanette?
Sedan åkte vi hem och jag och anders började baka tårta, för studenttårta måste man ha eller`?


detta blir många bilder men jag tror snart ni börjar ana min och anders design;) smarrigt;)




snygg va? haha en modifierad prinsess tårta;)
men god som sagt, grattis igen patrik!

lördagen var ganska lugn, diskade och donade även så gjorde jag iordning sadel träns och annat till tävlingen , ryktade embla och ordande lite med allt, var med mamma nere vid ardenner hagen för två små busar som gått där befann sig på gårdsplanen när mamma kom hem på morgonen, dom hade gått hem liksom, närmare tre kilometer, hehe smarta men dumma för dom gått igenom, jädra hästar!

 sedan på kvällen åkte jag och erik till johanna och magnus och åt smörgåstårta, huhu men jag tycker jag kunde med gott samvete äta lite för jag gått hem från ardenner hagen då, hehe joo annar så var det tävling idag, det gick gätte bra!!!! hon var dock lite seg och lyfte inte sina fötter, hehe men ja hoppade 40 och 50, no problemas, jag har en skön känskla i magen och det känns som om jag kan ta till mig vad som hellts för tillfället, haha

fin rosett va? jag är såå stolt, haha
hmm nu ska jag damsuga sedan ska jag och mamma och titta på en hingts till trolla, hehe jag tycker det ska bli spännande,,,,

hörs sedan,

Kommentarer
jennie säger:

ojoj var dom har växt ifrån dig anneli! känner bara igen patrik från studentplakatet ;)

2009-06-07 | 22:04:41
Nathalie säger:

Haha vad sota ni var ihop! Kan inte fatta att det ar studenttider hemma alla redan, tiden bara flyger ivag - snart har jag varit borta halva min tid...sa skumt... Anyways - tjusig tarta!

Kul att tavlingen kandes bra! ah smargastarta - det var inte igar...finns ett par saker jag saknar i matvag som jag kommer fixa sa snart jag kommer hem :-P

2009-06-08 | 05:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback