jag ska säga att jag försökt!

ha ha men nätet har legat nere så nu är jag tillbaka och det känns underbart, just nu hinner jag dock inte uppdatera så mycket för jag ska rida, det är tävling påsöndag och jag ska ställa upp för första gången med embla(nervös) men så nu ska jag hemm och rida henne lite, känna på henne som man säger..... hmm ska göra en bana med, får se hur det går, jag är ju inte rädd eller så men det är alltid nervös, bäst jag inte tänker på det eller hur????

Jaaa jag skriver imorgon, hoppas jag att dte blir ett lånbgt inlägg med bilder och annat;)

och så kommer hovslagaren snart med.... hehe hoppas han hinnr med min häst med, han hade visst inte mycket tid...
kizzes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback