jag ragnar och budde håli.

ni fattar inget va (asgarv) haha jo det finns en berättelse av hela min rubrik, den är verkligen fiffig om man har kass humor som jag.....

jo det har regnat här idag, och inte bara regnat, det har ööööööst ned. sååå där gick jag omkirng i sommarklänning och trodde jag skulle hinan göra färdigt fågelskrämman(ragnar) innan regnet kom, men ack så fel jag hade...... suck
såå där i regnet stog jag och ragnar, han fick äntligen byxor och såg riktigt fin ut, dock har jag inga kort för jag hade inte telen med mig, men det kommer nog!! han är för snygger han, ahahahah

joo det regnade soms agt coh där stog jag och ragnar och blev genomsura, jag förklarade för han att jag var tvungen att fixa djuren sååå jag lämnade han på vakten vid duvorna.... hehe såå jag gick sedan till kaninhuset och tog sedans vängen Barfota genom vattnet i trädgården, skuttad mkring lite i min för stora regnm jacka och klänning(det droppade om mig) haha och där satt han, Budde håli..... en liten liten ynklig blöt fågel unge..... haha och namnet jo han BODDE VÄLL I ETT HÅL? hmm inte så roligt när jag skriver det sååå.... hmm iallafall värmde jag han lite och satte upp han i trädet så inte katten skulle hitta han...... jag tror han sitter kvar där. hehe

jaja imorgon drar jag till mora och älvdalen, inte sälen hrmmm ser man vilken karta man är ... hmm såå mora! 50 mil och lite till. hehe håller på att fixa bra musik så jag kan stå mig hela vägen upp, åker nog vid fem tiden imrogon, gör djuren först! jaja, nu ska jag nog se till att åka hem till hundarna, mammas alltås, tog in dom innan när dte åskade. stackarna......

hmmm jag uppdaterar med bilder på fredag om jag hinner, lördagen kommer det nog inte vara aktuellt för det är dop och allt....

pusssssssssssss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha det var en ganska lustig historia - jag sitter har och flinar for mig sjalv iaf :-P

Ha det sa bra i Mora!!

Puss

2009-07-01 | 07:54:30
tarja säger:

Jag länkar ju redan till din sida på min blogg... kolla under länkar...på högersida, tror att du är på andra plats...

2009-07-04 | 14:43:48
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback