ja må hon leva!!

ja efter mycket strul fungerar ÄNTLIGEN modemet här hemma, suck. efter en massa runt ringningar så lovade dom bättring och wooow det fungerar, så det är med en stor gläde jag äntligen får skriva;

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år,
ja visst ska hon leva , ja visst ska hon leva,
 ja visst ska hon leva ut i hundrade ååååårrrrrr....

Nathalie grattis på födelsedagen(lite sent) men som sagt krångel. suck
-jag hoppas du fått tårta på din dag och att du skämmt bort dig lite extra, hehe paketet väntar här hemma;)
saknar dig, önskar du vore här.. opppsss det är ju du som ska önska dig;)
saknar dig mycket iallafall;)
många kramar, extra hårda........

pussss

Kommentarer
Nathalie säger:

Tack och Puss pa dig ocksa! Saknade dig lite extra igar skall du veta!

Men jag hade det ganska bra och jag skamde bort mig sjalv :-P

Love!

2009-06-25 | 07:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback