haha, jo kanske

jo visst är det student tider, vart inne i stan och fjortisar springer omkring med vita klänningar och är helt stolliga(har jag vart sån= knappats, dels för att jag dock aldrig sprang i äfferen och letade klänning för jag sydd emin själv, haha

ja uppdraget som gäller är nu doptårta till debbie och linuz, alltså doptårta till linuz dop och debbie ska ju bli nöjd, haha har skissat lite , det får bli lite förberedelser, haha men jag ser framemot det, det ska bli roligt och jag har några lätta ide´r och lite svårare, men jag får väll helt enkelt be anders om hjälp;)

Me and my brother is the shit;)

hursom har jag jobbat idag, det har vart rörigt, jag har glömt bort att jag har liksom en hjärna och att den ska änvändas på jobbet, haha lunchen blev en timma senare och även frukosten, alla har så brottom, hujeda mig;)
haha kaninerna börjar bli tjocka nu. dom går 25 dagar idag, alltås är det tre dagar till 28 dagar, sedan börjar nedräkningen(en kanin får normalt ungar mellan 28-32 dagar) mina brukar få runt 31, så på söndag fylls förhoppningsvis mina burar med små hårlösa fula saker;) haha

lugnt nu, erik är på jobbet och jag har en ny novell som vill komma ut, haha jag får se om jag ska lura på det lite mer, hmm ja vi får se helt enkelt kanske blir det ett till mäster verk???? ellr? annars har jag ju noveller i ett överflöd att rätta, vilket inte är så roligt som att skriva dom men jag får säga att jag gör förbättringar på mina stavfel, haha eller inte??

hästarna var igenom imorse(igen) alltså kallbloden går hemma nu och dom vill inte vara kvar i hagen där heller, jädra hästar, inte så roligt att stå typ halv 7 och se fyra idioter springa förbi ens hus 100 meter från mamma och pappa, alltså man blir ju stressad, men dom lät sig fångas, haha, sedan kom mamma till mitt stall med trolla, vi hade känning på henen för vi ska köra henne till en hingst, men jag får säga att det var svårare än jag trodde, för dne brunsten hon visar nu(om det är en brunst) så är dne dålig, varför kan inte alla hästar ha tydliga bra brunster, haha

rooo jag vill känna roo, jag vill att stona tar sig bra på första seminen, jag vill att det ska vara dr+, haha roo jag vill känna rooo.//av mikale asp

Btw har läst ut sista boken i twiligt serien, det känns sorgligt nu när trailern har släppts till new moon, jag vill inte se den för den värkar total katastrof, suck men jag antar att jag får sitta och pusta och stöna mig igenom den, hmm vargarna var ju bättre än jag trott iallafall, eller så kasnke det är bara så jag tycker nu, dte blir en lika stor besvikelse som första filmen, trust me! ett inbitet Twilight fan kan omöjligtvis tycka om filmerna, inte om man läst böckerna.......

hursom kör snart true blood igång, hehe

OCH!!! BIG NEWS! för er som också har koll på de nya karaktärrerna i new moon, haha elr det kasnke bara är jag, men dom som är viktigast här här ju Volturi, de tre mäkriga bröderna ARO, CAIUS, MARCUS, iallafall, ara har en mycket spelande roll här och han kommer spelas av

Michael sheen, hmm jag tror det kan bli riktigt bra, HAN är så jädra cool i underworld och jag fick en närmare chock när jag fick veta att han skulle spela ARO.Resten av bröderna är jag inte så säker på? alltså Caius kommer spelas av Jamie Campbell Bower, han spelar den unge mannen i sweeney todd, suck! volturi är tre gammla vampyrer, deras hy är ja, inte nått lik en människa, hmm jag hoppas Jamie kan spela caius bra, Caius är nämligen den oberäknelige onde av dom, ARo är mer deras ansikte utåt och han är för det mesta rättvis och vill gärna prata, Marcus är tyst och tillbaka dragen men absolut rättvis.
jag får se vad dom händer, jag vill inte ha några förhopningar men jag antar att jag har det ändå, jag hoppas dom får till vissa scener, trailern har ju förstört en redan, hmm suck

jaja Rice of the lycans var det ja, bio???

pusss

kizzes

Kommentarer
Nathalie säger:

Jasa skall han vara med dar...men han ar ju varulv jue - inte vampyr!! Hehe, jag ar glad att jag inte last bockerna men jag kommer sakert gora det...

Anyways skall kolla upp trailern nu.

Lycka till med alla djuren!

Puss

2009-06-09 | 04:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback