vaknat, kikat kaniner och handlat

hmm, en ganska händelselös morgon hittills, emn jag har dock hunnit greja lite. ska städa snart tänkte jag men ska unna mig lite kvilitets tid när erik inte är hemma. hehe

hmm vågar du börja med twilight böckerna??? men jag har resten här hemma om du orkar hålla dig, jag älskar dom(som du vet) haha jag fick min mamma att läsa dom och hon har fastnat big time....

jaja, idag ser dagen följande ut,  städa då, laga mat, kolla djuren och sedan åka på bio me tarja;) ska bli skönt att äntligen få spana på harry potter, hade jag bara vart framme skulle jag jue sett periären men men, bättre sent än aldrig va? hmm

jaa, vad finns det mer att säga, är det nån som har nått knep på hur man speedar upp städningen, det är ju inte det roligaste man kan tänka sig när solen lyser, men det finns väll ingen anledning att ligga och pressa i solen heller för den delen, får kika på det sedan. det är ju några timmar soms agt och solen har inte riktigt böcjat lysa så gott än ,) hehe

Inga bebisar i kaningården btw, antagligen imorgon... om jag räknat rätt, men gasnka säker att det absolut blir denna veckan iallafall;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Sjalvfallet vagar jag det - laste ut Dead and Gone haromdagen dessutom sa nu kan jag kora igang med Twilight. Dead and Gone har foresten ett ganska hemskt slut...du kommer forsta nar du laser. Borjade kika pa True Blood igar ocksa - kanns sa irriterande att jag inte kan titta pa mer an ett till!!! Argh!

Puss

2009-07-24 | 00:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback