true blood

dom kör verkligen sitt egna race, jag har så många karaktärer jag skulle vilja träffa, men dom som jag är mest imponerande av hittils är sara och hennes man, dom som spelar ledarna till the fellowship of the sun..... dom är bra, riktigt bra. Har precis kollat ¨på avsnitt fem, ett ganska kasst avsnitt. Dock fick man hälsa på Barry the bellboy och Se Godric, hmmm se hur han skapar Eric till vampyr då alltså... en ganska annolunda avsnitt som sagt.... men ganska mycket arg eric,mums även får vi träffa stan, hehe hmm han är inte en sån tönt i serien iallafall, alltså dom har verkligen mixat till det.... pussss


Kommentarer
Nathalie säger:

Haha har fortfarande inte borjat kika - skams pa mig! Har borjat lasa Dead and Gone dock - och vi kan ju saga sa har att Erics master inte heter Godric :-) Men som sagt - de kor val sitt eget race...

Har btw fatt Twilight - boken alltsa, av en snall tyska sa nar jag last ut Sookie borjar jag med Bella :-)

2009-07-22 | 06:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback