trötttttt

jag hade ridlektion för min mama innan, jag tror jag är dö just nu, benen är som gele och jag klara knappt hålla ögonen öppna, det var såå jädra jobbigt att jag dog, men min pålle skötte sig, hon är helt fantastiskt;) hon bara trava och trava och trava, och jag bara skumpade och skumpade;) hehe men jag vet att dte blev bättre, jag fick lite kläm på det,s amtiidgt som min häst utförde spanska ridskolan konster;)hehe, har ni ridit i trav i 45 minuter utan stigbyglar och bara använda er av balans och försökta avslappnade muskler, hmm inte så mycket, men mamma fick sig ett gott skratt och två... hehe jag med för den delen. Jag har defenitivt ett tyngre ben, för jag gled åt det hållet hela tiden.

hehe nog om ridning;) hmm vad är det då
jo jobbet, jag klarade mig idag trott regnet, alltås jag blev inte blöt;) lugn dag men tillräkligt för en full dag ändå, hmm men goa pengar som sagt,

ska ducha nu, kolla facebook;) kizzzz

Kommentarer
Anonym säger:

Det är svårt att slappna av på en skumoande häst... din mamma har försökt få mig att slappna av så... damn så jobbigt.

2009-07-12 | 23:09:39
Nathalie säger:

Haha later som en ordentlig motionsrunda :-P

No pain no gain som det heter

2009-07-15 | 06:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback