transformers!

den gick på tv nu! alltså jag diggar den, jag vet inte vad det är med den men jag tycker om den, filmmusiken gör det bara ett stort pluss..... hehe jaa som sagt jag diggar den ;)

annars väldigt lugn dag, jobbet gick lika smidigt idag och det var lugnt på eftermiddagen..... hmm annars såå börjar erik jobba imorgon, vilket gör att jag kommer nog i säng i tid, dock kommer jag aldirg kunna somna,,, såå det blir mp3 med ljudbok;)

jaja, imorgon är hööks besök inbokat för min förbygel var för stor..... och sedan ska jag nog plcoka svamp, eller så tar jag det i omvänd ordning;) hmm disken väntar ju med efter helgen;) hmm jaja

hörs imorgon ;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Tvaan ar inte bra dock... Har du sett den?

Skall ivag och se Adventureland om en stund - ar ju flm festival har nu sa det finns lite att valja pa - mycket verkar skumt dock...

Kram

2009-07-27 | 04:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback