suck, vad är det med karlar?

ja du den frågan undrar nog nån mer än jag idag......
Ibland blir man så trött och förbannad. OCh så snackar han om att jag ska prata med honom, säga vart jag ska osv. bla bla bla... men nej han kan säga, jag åker till verkstaden och hämtar skruv, sen kommer jag hem
-tre timmar passerar och ja var är han????? hmm tänk om jag skulle göra det.................................
hmm ja irriterad som sagt, och när vi planerar att åka till kivik, han bara suckar och tycker det är jobbigt?? hur fan ska kunna tycka dte är roligt om jag sak försöka roa han imorgon?

Kommentarer
Tarja säger:

Köp alla biltidningar på ica, ge honom det i ett paket, låt honom sitta kvar i bilen medan du tar hans plånok och gör marknaden osäker... ps, ullared skajag åka till på onsdag istället, ska ru med? ds

2009-07-13 | 21:59:44
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Anonym säger:

Hur gick det idag???

2009-07-14 | 21:06:14
Nathalie säger:

Dumpa honom vid "nojesfaltet" dar han kan vinna gossedjur till dig medan du gar och koper solglasogon och bigaraer ;-P

Harry Potter idag - I'm stoked!!

Love you

Puss

2009-07-15 | 06:02:46
Moa säger:

Det låter misstänkt likt ngn Klas jag känner.... :P

2009-07-16 | 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback