Rise of the lycans....

jo har roat mig med den filmen nu i ett par timmar, heta skådespelare;) och den var hyffas bra om man tycker om vampyrer varulvar och blodiga strider hihi                                                                                                                                                                                                                              underworld rise of the lycans Pictures, Images and Photos

annars var jag och fiskade imorrse, fick 4 mörtar;) ahha värsta stor fångsten, det var tacken för att man gick upp klockan fem, hursomhellt så är det tur man inte livgör sig på fisket, för dagen hade inte gått ihop, inte ens om man sak laga mat på dom. hehe

nu vet jag inte riktigt vad jag sak göra, funderar på hästen men ochså stan, för det behövs handlas och grejas, ska ochså köpa flätade korgar. men jag får se. det ska finnas ork med, kan ju greja lite till här hemma, jag som vart sååååå duktig idag och inte gjort nått mer än att lagat mat til mig själv(nudlar)

imorgon bär det av till anderstorp iallafall, ska hämta hem en baltazar eller en bulle;) jag får se.  (en kaninunge)
hmm, segt annars, ska ta en huvudvärkstablett nu, och sedan kasnke jag drar på ridbyxorna iallfaall, och åker hem. kan ju måla färdigt mitt hinder nån jädra gånge;)

kizzesss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha - jag maste se den nagon gang...tvivlar pa att den ar bra dock... Och garanterat inte lika bra som underworld right?

Public Enemies coming up - Depp och Bale - hall utkik!!

Mort sager du - kraftbete?

Puss

2009-07-30 | 00:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback