jaha, vad ska man säga då?

tjoho? igår var det en ganska snabb dag för mig;) jag åkte först till Anderstorp kl 12 för att vara där ett, jag var lite förvånad, har vart där en gång innan(hos monika) för att hämta kaniner coh det är va två årsedan iallafall, och sedan dess har man ju liksom inte lagt hennes hus i huvudet, men då kom det sig att jag åkte iväg från både hennes telefon nummer och vägbeskrivningen, MEN jag hittade ändå;) haha gött iallafall för nu är jag en kanin rikare, Musse heter han och han är ingen kaninunge som jag skulle hämta från början, monika lyckades sälja han till mig, 4 år är han och gätte gullig;) han kommer bli en toppen pappa;) hursom så drog jag och mamma till gekås sen, och FAN vad folk det var, alltså jag har aldrig parkerat så långt bort som jag gjorde igår och jag är så förvånad att jag fick en parkering ens... suck

jaja det jag inhandlade var
- en padd(till embla)
- en regnjacka(det behövs)
- en ryktborste
- hårspänne
 och det var allt jag orkade med, alltså det var typ 40 min kö ut, suck varför väljer man ALLTID fel kassa? suck
jaja, kom hem för att hämta mitt hööks paket som kommit;) det var ganska gött faktiskt;) mina nya ridbyxor, hehe

ja men dagen var inte slut utan jag åkte in och kollade på RydelloQuick, dom var sådär iår, men visst var det drag, men dom körde lite för mycket egna låtar och showen försvann lite med det, men jaja. det var roligt allafall. och vädret höll upp. mer än jag kan säga idag. suck

idag däremot ska jag in till stan(igen) och lämna wilmer hos frissan;) han kommer bli så fin, det kommer före och efter kort, jag hoppas hon gör ett bra jobb. hehe
sedan ska jag ta mig runt och kika på MYone och handla tänkte jag innan jag hämtar hunden igen, det skulle ta två timmar sa hon,så vi får se vad som händer;)
jag hoppas hon gör det bättre än den förra för hon slarvade en massa.
jaja bilder kommer;) har vart dålig med det;)
puss

Kommentarer
tarja säger:

Fattar inte att du vågade dra iväg till Ullared nu!!!!

2009-07-31 | 12:27:28
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Haha du och dina kaniner!!

Shoppinggalning dar - later som ett ganska jobbigt gekas-besok. Jag ar glad att jag inte var med...jag hade nog mordat nagon ;-)

Hum vad ar MYone for nagot?

Btw sag jag det andra true blood avsnittet haromdagen - damn vad Eric ar het!!!

2009-08-01 | 01:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback