.....ja här kommer korten.....

uppdatering;)

ja här är lite bilder från sommarhagen;) fina dom är, embla till höger danne till vänster...

embla till höger, danne till vänster

Min dam, hon är så fin;)

ja ni ser himmelen, detta är innan ett ordentligt åskväder;)
jag han in denna gången;)

gustav på golvet, tyckte bilden blev såå jäkla coool;)
han ligger för det mesta på golvet, haha och inne hela tiden....

och här är kort från älvdalen... här är hela min familj utanför stugan...

mamma,

klarälven

jeanette i en backe;)

patrik, vid älven;)

jag då, pingvinen i forsen;)

ja ni förtsår ju, det är väääldigt vackert uppe i älvadalen...

utsikten vid wrong turn... hmm alltås vi körde fel och hamnade här, men jag tycker det är ok

första tårtan till linuz dop....

tårta nr 2....... fina va?

nr tre......

ja erik tog korten och ja det blev ju som det blev, ska be debbie om mer kort sedan;)

här är gullungen;) hihi han är såå glad gämt;)

Frejas bebisar;) stora dom är nu.... hehe

och björns bebis;)

emblis i hagen;)


joo så var det slut;)
pussssssssssssssssss

Kommentarer
Tarja säger:

vilka underbara kort-...

2009-07-06 | 22:30:59
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Ser for jakla fint ut dar uppe!

Sota alla djuren ar - och kortet pa Gustav blev ju skitcoolt! Ogonen som reflekteras i golvet :-P

Tartorna ar ju hur fina som helst! Du och jag far ta och starta en bokaffar/cafe :-P

Saknar dig

Puss

2009-07-07 | 07:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback